2015. április 24., péntek

Anyák napi események

Ne felejtsük el, hogy jövőhét vasárnap anyák napja.
Egy kis családi anekdotával szeretnék segítséget nyújtani, hogy hogyan ne hagyjuk elfajulni az ünnepet.

Anya morci volt reggel, nem tudtuk, hogy mi a baja. Reggelinél senki nem szólt egy szót sem. Gondoltuk, jobb lesz gyorsan felköszönteni, nehogy azt gondolja, megfelejtkeztünk róla. Apa behozta a virágot, mi meg szépen felsorakoztunk az ajándékokkal vigyorogva, mint a jóllakott óvodások (legalábbis apa és én). Tompika szintén nem volt hangulatban, rossz volt ránézni, olyan zöldes volt a feje. Érződött a levegőben a feszültség, na. Ancinál aztán elszakadt a cérna.
- Ne vigyorogjál kisfiú! Adok én neked anyák napját!!! Hazajössz éjjel tök részegen! Itt támolyogsz a lakásban! Idehánysz a küszöbre! Ennyi telik tőled kisfiam??? Azt hiszed, hogy egy virággal lerendezheted?
Mire édes egy öcsém:
- Anya, esküszöm, hogy nem voltam részeg! Ugyan már, mit gondolsz te rólam! Megfájdult éjjel a gyomrom, valami vírusfertőzés ez! Hát most őszintén, így néz ki egy másnapos???
Tompikának rendesen keresztbe álltak a szemei, egyik oldalról apa támasztotta, hogy el ne dőljön, a másik oldalról meg a konyhaszekrény.
- Így!!!
- Hát persze, mert beteg vagyok...
Apa próbálta csillapítani a kedélyeket.
- Nyugodjunk meg szépen. Beteg ez a gyerek, semmi kétség, hát érzem, hogy lázas. Rá kell csak nézni. Ha valóban ilyen csúnyán elkente volna a száját, akkor most világáról nem tudna, nem emlékezne semmire.
- Hát ez az! - vágott közbe nagypofájú öcsém.
- Meséld el anyának, hogy hogy volt, hogy megnyugodjon ő is.
- Bejöttem, idehánytam, te kijöttél a szobából, ott megálltál, és nagyon mérges voltál.
- NEM IS OTT ÁLLTAM!!! - visította ancika, és itt véget is ért az anyák napi köszöntés.

Tanulság: mindig jegyezd meg, hogy hol áll anyád, amikor fáj a hasad, vagy kérj orvosi igazolást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...