2016. szeptember 13., kedd

Megtaláltam az igazit!

Sok év keresés után végre megtaláltam életem szerelmét, Danit. 185 centi magas, izmos testalkatú, szeret sportolni is. Mérnök informatikus, mégis érzékeny és figyelmes. Határozott, céltudatos és következetes, mindig nyugodt, az a fajta, akihez jó hazamenni. Biztos nagyon helyes is, kár, hogy nem láthatom a képét, mert nem vagyok platina előfizető. :D 

Viccet félretéve hamarosan jelentkezem friss információkkal, csak most kissé el vagyok havazva. Addig is egy perces néma csenddel emlékezzünk azokra a fiatal gyógypedagógusokra, akik 17-nek néznek ki, 13-nak érzik magukat, és szülőkkel kell konzultálniuk minden nap. Szép hetet mindenkinek! 

2 megjegyzés:

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...