2015. szeptember 6., vasárnap

A nyár emlékére - karvalykéz effektus

Idén nyáron egy nagyon különös pszichológiai jelenséget figyeltem meg.
Karvalykéz effektusnak neveztem el a jelenség eredményeképp létrejövő furcsa ízületi merevséget.

Egész napos Need for Speedezés (igényes autós játék) közben tapasztaltam magamon, hogy azt gondoltam, gyorsabban fog menni a kocsi, ha erősebben nyomom a billentyűt. Persze ez baromság, de érdekes módon nagyon nehéz tudatosítani. Mikor azt gondoltam, hogy sikerült kioltanom ezt a téves reflexet, egy-egy szoros verseny alkalmával mindig azon kaptam magam, hogy nagyjából a vállamig megfeszül minden izom és nyomom a gázt mintha az életem múlna rajta. 

Karvalykéz effektus - Chandler

Viszlát nyári szünet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...