2015. június 3., szerda

Maradjon köztünk

A mai vizsgán nyújtott teljesítményem sajnálatos módon annyira tetszett a bizottságnak, hogy mindenképpen szeretnék újra meghallgatni valamikor az UV-hét környékén.


Dezső bácsi (alkoholista, 63) ez alkalomból mesélt nekem picit a tanulásról, a régi világról, az élet nagy dolgairól.

"Dórika. Hallottam édesanyádtól, hogy helyzet van. Én mindig azt mondom, hogy amikor érettségiztünk volna, kár hogy nem érettségiztünk. De sose bánd, mert én is úgy jártam volna, mint te. Mondjuk ki őszintén Dórika. Mondjuk ki. Megbuktunk. Az régi világ volt. A tanár is tudja, te is tudod, én is tudom. Mindannyian tudjuk. Mert nem tanulni kell, tudni kell. Ha izgalom van, ha lustaság van, én nem tudhatom, mér engem kérdel. Mert én mindég azt mondom, hogy nem tanulni kell, tudni kell. A tanár is tudja, te is tudod, én is tudom. Ez maradjon köztünk."


Megyek tanulni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...