2015. május 28., csütörtök

Kedvenc történetem a nagypapámról - 18 éven aluliaknak nem ajánlott

Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban...

Unokatesókkal a nagyszülőknél nyaraltunk. Nekünk még igazi gyerekkorunk volt, amolyan homokban fetrengős, almával hajigálós. Ekkor is épp ezt űztük. A nagypapa egy kazánt festett a kertben, de fél szeme azért rajtunk volt. 
Unokatesóm úgy pofán vágott egy rohadt almával, hogy ekképp szóltam hozzá: 
"hülye görény".
Meghallotta ezt a nagypapi, és jó mérges lett. Felsorakoztatott minket a falhoz, és büntiből ott kellett állnunk, míg be nem ismerem, hogy azt mondtam, hogy "köcsög". 
Elégedetten ment vissza festegetni a kazánt, ami aztán hogy, hogy nem, egyszer csak felborult, egyenesen a homokba. Nagypapa felkiáltott, szavai máig a fülembe csengnek:
"a jó édes kurvaanyád, azt baszd meg". 


Nem tudtuk, hogy akkor most még be kell vallanom, hogy azt mondtam, hogy "buzi", vagy már elmehetünk.

2 megjegyzés:

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...