2015. május 15., péntek

NapiNAV - egy kis statisztika

Végeztem ma egy kis kutatást, a mintában kb 12.467 bevallás szerepelt, és a következő eredményeket kaptam:

  • Bács megye fele járhatna pszichológushoz a neve miatt.
  • Bács megye kétharmada Petőfi, Kossuth vagy Damjanich utcában lakik.
  • Bács megye negyede igen bizalmatlan a postásokkal szemben. (Ki érti, lehet, hogy épp az apukájuk (?))

Így aztán nem ritka, hogy a három jelenség egyszerre fordul elő a következőképpen: 


Tisztelt Adózók!

Azt kérdem, mit éreztek, amikor 70x átmentek tűzőgéppel a borítékon, és természetesen a nehezen kiszabadított bevallás szigszalaggal 8 soron át van tekerve. És akkor várja az ember, hogy valami horribilis összeget fog látni, ÉÉÉÉS nem. 


Értem én, hogy valahogy le kell vezetni a feszkót, de NEM biztos, hogy a megfelelő embert szopatod meg vele!* :D

*82 lyuk van a kezemen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...