2015. május 21., csütörtök

Kutya ugat, pénz beszél

Rájöttem, hogy egyetlen kiút van az örökös pénzproblémából, és engem éppen erre az útra vezetett most a Jóisten. Ez pedig a gazdag férj.

Nem kell mást tenni, csak azt, amit amúgy is egész nap csinálok: keresni a bevallások közt a MINIMUM 30 millió HUF éves jövedelemmel rendelkező férfiakat, akikhez nem tartozik nő, legalábbis nem egy háztartásban élnek, és a vezetéknevük sem keveredett. 

Éppen szorgosan jegyzeteltem ki a lakcímét egy 39 milliós pistának, (mert ugye 30 alatt én szóba nem állok senkivel), mikor főnökasszonyom rám förmedt, hogy ugye tisztában vagyok vele, hogy aláírtam a titoktartást. 

Csókolom, hülyének tetszik nézni? Akkor se mondanám el senkinek, ha kínoznának.


Utóirat: ezúton üzenném Bácsalmás könyvelőjének, hogy a nyomtatója egy szürke csíkot húz a bevallások közepébe, ami miatt nem lehet beolvasni a vonalkódot, és kisebb kellemetlenséget okoz immáron a 870. bácsalmási bevallást kézzel bevinni a rendszerbe. Persze az is lehet, hogy nem egy nyomtató felelős a hibáért, hanem kollektíve átverték a városka lakóit a legközelebbi Media Marktban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...