2015. április 17., péntek

Berciből csak egyet, ha lehet, köszi

Berci puli, ergo nem lehet megkülönböztetni a fejét a seggétől. Sem más puli fejétől és seggétől.
Azt mondja nekem Guci, mikor a kapunkhoz érve lepattan a bicajról:
- Te, ez a Berci maga az ÖRDÖG, miért hagyjátok, hogy sokszorosítsa magát, mikor egy is sok a büdös dögből!? Á, hogy mindig a hülyék szaporodnak csak!
- Kint van a kutya?
- Kint csajozik az utca végén.
Berci pedig nem mehet ki a kapun. Én nem szeretem az erőszakot, így az állatok ellen irányuló erőszakot sem, de a szabály az szabály. Ráordítottam, hogy "azanyád úriskoláját, húzzál hazafele", aztán nekiálltam kergetni az utcán, hogy rögvest induljon meg, különben nem állok jót magamért. Megkergettem még háromszor az udvar körül, alig sikerült beterelni a kapun. Azért ilyen bajok eddig nem voltak vele, sajnos fenékbe is kellett billenteni párszor.
Nagy nehezen beértünk, és akkor látom csak, hogy Guci már fetreng a röhögéstől, és Igazi Berci pedig boldogan rohan elő a hátsó kertből, hogy lám, kutyalányt hoztam neki.
Párdon, bocsánat. Akkor ez kinek a kutyája itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...