2015. február 15., vasárnap

Párkapcsolati kalauz - az utazás

Kedvesem felajánlotta, hogy felhoz Pestre autóval, mivel volt errefelé valami dolga. Többek közt nagy szabadságot is jelentett ez nekem, mert bármikor megállhattunk pisilni. (Persze busszal is bármikor meg lehetett állni, csak kicsit kellemetlen volt utána visszaszállni, mert a többi utas a hólyagomnak az édes kurvaanyát emlegette.)

Nekem jó lett volna bárhol, bokorban is, árokparton is, erdőszélén is, na de miről szól a szerelem, ha nem arról, hogy angolvécét biztosítsunk a kedvesünknek. Így hát egy utunkba eső település legfrekventáltabbnak tűnő kocsmájánál álltunk meg. Szaladjak be, ő kint megvár, elszív egy cigit addig. 
Beszaladtam, de nem voltak kedvesek, pisiléshez fogyasztani kellett, úgyhogy egy félliteres ásványvizet bírtam beszürcsölni. 
Mondanom sem kell, hogy nagyjából negyed óra múlva majd' összepipiltem magam a kocsiban. Próbáltam egy darabig titkolni a dolgot, ugyanis időre mentünk, de egyszerűen muszáj volt megállni. Ő ekkor már igencsak idegállapotban volt, de nagy duzzogva ismét keresett nekem egy jónak tűnő kocsmát. Beszaladtam, és okos lány révén kettő deciliter barackléért cserében használhattam a budit. 
Folytattuk utunkat, és nagyjából hét perc elteltével kezdtem azt érezni, hogy széjjelszakad a hólyagom, de alig mertem megszólalni, mert igazán késésben voltunk már. Két variáció volt: vagy szólok, megállunk, elkésünk, mérges lesz, vagy összecsurgatom a kocsit, megállunk, elkésünk, mérges lesz. Mérlegeltem, első nyert. 
Nem kicsit állt értetlenül a dolog előtt, hogy én most direkt vele akarok kiszúrni, felfáztam, beteg vagyok, vagy valami női dolgot kell sürgősen rendezni, vagy mi a lónak a heréje van. 
Megálltunk, beszaladtam, okossan nagy bögre teát kértem, pipiltem, majd viszonylag gyors tempóban elkezdtem kortyolni, hogy legalább annyi pénz ne vesszen kárba, amennyit megiszok 12 másodperc alatt. Igen ám, de kertem virága ekkor váratlanul betoppant, és a csodálkozó kocsmáros, (no meg a falu krémje) hallatára eképpen szólt ingerült hangon:

- TE ISZOL??? Ezt most komolyan mondod, babám? Vagy ez valami vicc? Szórakozol velem netalántán? 

Majd elkezdett kifelé taszigálni az ajtón. 

Én ártatlan fejjel tetéztem a bajt, mire a kocsmáros még ártatlanabb fejjel, elhaló hangon szólt utánunk:

- Nem volt ám benne alkohol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...