2015. november 27., péntek

Az állásinterjú

Kedden fontos állásinterjúra megyek. A legnagyobb gondom az volt, hogy a szürke zakó illik-e a kék nadrághoz, mígnem néhány kedves barátom felhívta a figyelmem arra, hogy kérdezni is fognak. 
Így aztán nekiálltam esszé jelleggel kifejteni a lehetséges kérdésre a válaszokat, és milyen jól tettem! Volt olyan hazugság, amin fél napig kellett gondolkodnom, mire eszembe jutott. 
Ezúton is köszönöm Kittinek, Kingának, Dijának, Anitának, hogy előre szóltak, és Noéminek, mert ő is végighallgatta a vergődést. 

Mi lett volna, ha nem szólnak előre:

1. Mondjon Magáról pár szót, amit fontosnak talál!
Szoktam hányni a buszon, allergiás vagyok a kivire, nem teccik a hajad.

2. Miért jelentkezett a munkára?
Pénz, mi más? (fogok venni kenyeret, meg még ájfont) 

3. Miért lenne érdemes Önt választanunk?
Mer' ti is jót akartok magatoknak, nem?

4. Vannak újító ötletei a feladatokkal kapcsolatban? 
"Tudom én jól, az a baja a világnak, hogy nem a tehénpásztorok kormányozzák. Ha én valamikor miniszter leszek, mindent a visszájára fordítok. A csősztől elveszem a bunkósbotot. A pofonokat végleg eltiltom. Aki vét a törvény ellen, felpofoztatom a bakterrel. Az ország vászontarisznyájára lakatot tétetek, nehogy kilopják belőle a pénzt. Ha én leszek a fő, nem lesz panasza a szegény embernek, mert még a Bundás kutyának is akkora pampuskát juttatok, mint a két öklöm. Törvénybe iktatom, hogy palacsintán köll élni a tehénpásztornak."

5. Melyik terület érdekli a leginkább a szakmáján belül?
Dél-alföldi régió. 

Ja, és köszönöm az extra tanácsot is a profession.hu jóvoltából: "Soha nem szabad flörtölni az interjúztatóval! Kevesen díjazzák, ha egy állásért valaki mindent azonnal odaadna, ha a "testi adottságaival" akar előnyöket szerezni." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...