2015. július 7., kedd

Havi nem baj

!!!Csúszásveszély elhárítva!!!

Azonban mindennek ára van... 

Mikor az ember 40 nap, 40 éjjel csak tanul, kávén él, nem megy fényre, nem csoda, hogy a szervezete kissé átáll robot üzemmódba, és elmaradnak olyan alapvető funkciók, mint a nyáltermelés vagy a petesejtérlelés... 

Ilyenkor az emberlánya hiába várja, csak nem tolat be a piros merci.
Na, nem baj, majd én kiinternetezem, hogy mi a bajom. A webbeteg és a nőklapjacafé segítségével olyan súlyos agydaganatot és méhnyakrákot diagnosztizáltam magamnak, hogy kissé azonnal befostam. Második lehetőségként  ott lebegett a levegőben, hogy én vagyok II. Szűz Mária, bár nem jött még az angyal szólni. 

Irány a nőgyógyász.
Gomboltam már a gatyámat, de a doktor úr eme kérdéssel szakította meg a folyamatot:

- Pisilésnél csíp?
- Őőő... Nem.
- Viszket?
- Nem.
- Él nemi életet? 
- Nem.

Öltözzek vissza nyugodtan, fogamzásgátló lesz ebből. 

Mi?? Hogy meg sem néz? Hogy ki sem vizsgál, mikor halálomon vagyok?

Pánikos hangulatban rohantam az endokrinológushoz. Onnan vérvételre kellett mennem, majd vissza a papírokkal, de boldogan álltam ki a próbát, hogy most végre vége a kétségeknek, megmondják, hogy miért nem jön a Mikulás. 

Nagy szakértelemmel nézegette a doktor úr a leletet. Vakarta a fejét rendesen, én meg már alig láttam az idegtől, végül arra jutott, még egy vérvételre el kell menni. 
Az se baj, ha kell, hát kell!
A második adag leletnél még jobban vakarta a fejét. Nézegette, gondolkodott, hasonlítgatta a kettőt, letette, felvette, majd egyszer csak aszongya: 

"Dóra, úgy látom, maga ideges."

Már hogy a k*rva életbe ne volnék ideges? Csak mondja már, hogy mi a bajom!!!

Jaaaaa, hát az, hogy DÓRA, MAGA IDEGES.

Mivan??? Hogy ezért kellett vért venni KÉTSZER?:D Miért nem kérdezte meg???

Tehát: próbáljak kicsit megnyugodni, igyak esetleg valami nyugtató teát, és KERÜLJEM A STRESSZT. 

Azóta is olvasom a nőklapjacafét, hátha meglelem az igazságot, de még nem jöttem rá, hogy hogyan kerüljem a stresszt. :D Aki tudja a választ, az írja meg, de komolyan.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...