2015. április 8., szerda

Húsvéti vallomás

Kedves mindenki!

Tudom, hogy elkéstem az igényes locsolóverssel, amit a kedves testvéremnek írtam édesanyánk kérésére, ennek egyetlen oka volt: Dóri-wan Kenobi - v... véletlen lecsúszott a könyvjelzősávról, és megfelejtkeztem róla. 

Húsvéti vallomás

Itt van húsvét reggele, egy éve nem várom,
szerintem már nem kéne locsolkodni járnom.
A nők otthon nem bírják, elegük van, tényleg,
én is lassan feladom, azt hiszem, hogy végleg.
A húszféle kölnitől bűzlenek a lányok,
a négy liter pancsolt szesztől délutánra hányok.
Azért jöttem el hozzád, hogy ne sértődj meg kérlek,
de jövőre már nem jövök, otthon leszek részeg.



Asszem jövőre is aktuális lesz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...