2015. március 4., szerda

Párkapcsolati kalauz - ajándéktipp

Van egy Mátyás királyos mese, amiben Mátyás egy paraszt okos lányát különböző paradox helyzetek elé állítja, mert nagyon ráér. A lány feladata többek között az, hogy vigyen is ajándékot a királynak, meg ne is. Erre ő valami madarat visz, ami huss, elröppen, tehát volt madár, nincs madár, győzött a csaj. 
Hát egy ilyen ajándékot találtam ki most én is, nevezetesen egy kaparós sorsjegyet. 
Az elkészítés nagyon egyszerű, kartonpapírra ráírjuk az írnivalót, bedörzsöljük gyertyával, és akrilfestékkel lefestjük. Száradás után használható is.
Innentől kezdve csak a fantáziánkra van bízva a nyeremény és a játékszabály. 
Minél kevesebbet szeretnénk bíbelődni az ajándékkal a későbbiekben, annál szerencsétlenebbnek hozzuk ki kedvesünket. Legegyszerűbb, ha olyan dolgot nyerhet a sorsjeggyel, ami amúgy is jár, például puszi, levegő, reggeli, vagy hogy este nézheti béel döntőt. Kis ügyeskedéssel azonban hamar a saját javunkra fordíthatjuk a játékot, például ha az a nyeremény, hogy zokszó nélkül engedjük, hogy fél órán keresztül masszírozza a hátunkat. 

Nos az én verzióm szabálya a következő: 

Az első oszlopban a nyeremény található, a második oszlopban pedig a hozzá tartozó szerencseszám. Amennyiben a harmadik oszlopban a szerencseszámmal megegyező számú mosolygós fejet sikerül kikaparni, ÖN NYERT. Amennyiben a harmadik oszlopban nem a szerencseszámmal megegyező mosolygós fejet sikerül kikaparni, ÖN NEM NYERT. 
Sok szerencsét kíván a Szerencsejáték Zrt. 

Lekaparás után:


Tehát amit nem nyert az 5 milla, erotikus éjszaka, ló, egy nap, amikor nem piszkálom, merci, wellness hétvége. 

A főnyeremény természetesen én vagyok, szóval minden esélye megvan, hogy kikaparja a szerencséjét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...