2015. január 20., kedd

Vizsgaidőszak és ordenáré bácsi

időpont: 2015. 01. 19. hétfő, 7:40
helyszín: Helvécia, útszéle, Ricsi büfétől részegen 6 és fél percre 

Idei 18. vizsgámra tartottam. A buszmegálló felé sétáltam, mikor az árokparton először egy forgó biciklikereket pillantottam meg, majd a hozzá tartozó, fetrengő bácsit. Fúúú, gondoltam magamban, vizsga előtt egy kis jótéteménnyel spirituálisan is megsegíteném a kettest.

- Csókolom! Rosszul van a bácsi, vagy részegnek tetszik lenni?
- Kis szívem, nagyon aranyos vagy, köszönöm kérdésed, be vagyok baszva mint a kurvaannya.

Inkább nem mondok semmit, lehet, hogy délután befekszem mellé, ha még itt lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LIFE UPDATE

Az elmúlt 5 év tömören: összejöttem a szembeszomszéddal, összeházasodtunk, építettünk egy házat, és lett egy gyerekünk, Guszti. Szóval semmi...